Saturday, September 6, 2008

Ni ke PemiMpin yang kiTe naK?

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mempertahankan tindakannya tidak turun padang untuk meninjau keadaan mangsa ribut di beberapa kampung di sini dengan menganggap perbuatan tersebut sebagai membuang masa dan membazir wang.

"Saya ada wakil rakyat dan Exco yang mengendalikan bantuan kepada mangsa dan saya sentiasa berhubung dengan mereka.

"Jadi, tidak perlu saya turun padang kerana ia membazirkan masa saya.

"Jika saya datang melawat, saya terpaksa membawa bersama 15 hingga 20 orang saya dan ini akan melibatkan kos kewangan," katanya ketika ditemui pemberita selepas menyampaikan bantuan bencana kepada mangsa ribut di sini hari ini. - UtusanOnline

-Xpaham aku ngan pemimpin sorang ni..ade ke ptut die ckp membazir klo turun tgk orang yang dalam kesusahan..ala,tengok jela..bukan payah pun..watpe orang vote die jadi pemimpin klo xdpt nak tengok sendri camne orang2 Selangor survive untuk idup..

No comments: